دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
جانجانی

حوزه/مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان گفت:تاریخ مقاومت مملو از شجاعت و صبوری مادران جبهه مقاومت است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد،زهرا جانجانی مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان شب گذشته در همایش بانوان فاطمی و تمدن ساز گرامیداشت شهدای مقاومت که با حضور بانوان خرم آبادی در بوستان زیباکنار شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مادران مقاومت زنان و مادرانی هستند که شجاعانه و صبورانه شهدای مقاومت را تربیت نموده اند افزود:تاریخ مملو از شجاعت،صبوری و رشادت مادران جبهه مقاومت است .

وی با بیان اینکه بانوان مسلمان با تمام وجود پای تمدن ظهور می ایستند افزود:امروز جهاد بانوان صرفا حضور در غزه و لبنان نیست بلکه بانوان مسلمان و آزاده جهان با برگزاری پویش های حمایتی و استکبارستیزی جبهه مقاومت را همراهی و همیاری می کنند.

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه بانوان امت اسلام تربیت نسلی مومن و استکبار ستیز است خاطر نشان کرد:مادران باید در تربیت نسلی آزاده و استکبار ستیز که توانایی مقابله با ظلم را داشته باشند تلاش کنند.

جانجانی با اشاره به اینکه امروز تربیت سربازان آینده برای جبهه مقاومت رسالت و وظیفه مادران مسلمان و بصیر است گفت:مادران باید تربیت کننده نسلی باشند که پاری آرمان های اسلام و قرآن بایستند.

وی با بیان اینکه ایستادگی مردان جبهه مقاومت ثمره یک عمر صبوری مادران جبهه مقاومت است اظهار داشت:جریان سازی هر اتفاقی در جامعه غالبا با حمایت مادران مقاوم و آزاده شکل گرفته است و امروز باید مادران مسلمان و آزاده فرزندانی پرتوان،صبور و شجاع تربیت کنند.

مدیر کل امور بانوان استانداری لرستان بر ترویج شاخصه های دینی و قرآنی در راستای تربیت فرزند تاکید و خاطر نشان کرد:مادران مسلمان و آگاه تلاش کنند فرزندانی مانوس با قرآن کریم،با حیا و عفت و مسئولیت پذیر تربیت کنند.

حضور خدام و پرچم متبرک حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)،برگزاری ایستگاه نقاشی مقاومت ویژه کودکان و برگزاری سرود نوای آسمانی از دیگر برنامه های جانبی همایش بانوان فاطمی و تمدن ساز در خرم آباد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha